H 13 Werken met de onderzoeksresultaten
- Waarin verschilt deze fase van de vorige fase?
- Waarom is deze fase van het werken met de onderzoeksresultaten juist in praktijkgericht onderzoek zo belangrijk?
- Wat doet de onderzoeker in deze fase?
- Welke manieren zijn er om de onderzoeksresultaten met anderen dan direct betrokkenen te delen?
- Noem 3 aandachtspunten bij het schrijven van een onderzoeksrapport
- Wat zijn aandachtpunten bij het houden van een mondelinge presentatie?
- Wat zijn de vaste onderdelen van een onderzoeksrapport?
- Wat de overeenkomst en het verschil (minstens 3) tussen het schrijven van een onderzoeksrapport en een mondelinge presentatie?
- Wat zijn aanbevelingen?
- Hoe ga je te werk bij het formuleren van aanbevelingen?
- Wat is het verschil van conclusies en aanbevelingen?
- Wat is verankering in de onderzoeksresultaten?
- Hoe kun je zorgen voor verankering in de onderzoeksresultaten?
- Wat is het verschil tussen een onderzoeksrapport en een adviesnota?
- Wat is een implementatieplan?
- Wat is het verschil tussen een implementatieplan en een adviesnota?
- Waarom is de meest ideale situatie voor PO samen met betrokkenen werken aan verbeteringen, vernieuwingen of veranderingen?